The browser you are using is not supported.

Try one of them Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera

Blog

Google Adwords ett system i ständig utveckling

0

Stefan Jönsson är ansvarig för PPC på Add Visits, Stefan har mer än 10 års erfarenhet från att driva kampanjer i Google annonshanteringssystem Adwords. Under de åren har han skapat sig en enorm erfarenhet, Stefan är certifierad Google-partner och driver idag flera stora Adwordskonton. Jag frågade Stefan om hur han ser på Adwords utveckling från […]

Google Eye Tracking serp tester

Eye tracking – Att spela in ögonens rörelsemönster på en besökare är en metod att försöka avgöra hur bra en sites call to action -element fungerar. Det går att använda eye tracking på lite andra sätt också, vi har tillsammans med Jason McMillion grundare av Upstain utfört tester på några serpar här publicerar vi serparna […]

SMX east 2014 är över

  Vi sitter på flygplatsen och väntar på flyget hem över Atlanten, SMX har varit en intressant upplevelse vi har knutit nya kontakter fått upp ögonen för en hel del intressanta faktorer. Vi kommer att implementera en många nya strategier och produkter i vår portfölj. Att besöka USA är alltid spännande, branschen har kommit mycket […]

SMX New York – dag 2

Categories: Events
0

Dag 2 på SMX har varit något av ett uppvaknande för oss, en myckt positivt sådant. Vi har varit på ett par ganska tekniska sessions som har fått oss att tänka till lite extra.   Ovanstående bildtext kan låta som en klyscha, men det är så sant. Vi har lärt oss att lyfta blicken, att […]

SMX East 2014

Categories: Internationell SEO
0

Visits har landat i New York för att närvara på SMX East, en sökmarknadsföringskonferens. Dag ett – Visualisera din data och satsa på video Vi började dagen med ett par intressanta sessions om var trafiken kommer ifrån och vad Google tar med i sina resultat. Marshall Simmonds påpekade mycket korrekt att SEO inte är ett […]

Mobilen allt viktigare för e-handeln

Categories: E-handel
0

Adobe har nyligen släppt siffror på hur stor andel av trafiken på webben som kommer från mobila enheter. Som syns på bilden är det en rejäl ökning sedan förra året och Sverige ligger i topp. Det blir nu allt viktigate för e-handlare att anpassa sigg till denna nya verklighet så att siterna fungerar på ett […]