Add Visits AB är sedan tidigare Premier Partner till Google enligt deras gamla sätt att kategorisera partnerbolag. Google har ändrat på kraven för att få kalla sig för Premier Partner.
Från och med den 2 februari 2022 har vi fått statusen Premier Partner enligt det nya sättet att kategorisera partnerbolag. Den ges endast till toppskiktet eller 3% av de svenska partnerbolagen. Detta är ett starkt betyg på att vårt långsiktiga arbete med att förbättra och effektivisera våra kunders annonsering på Google har varit mycket framgångsrikt.
Googles partnerprogram är ett initiativ av Google för att säkra kvaliten på leveranser gentemot annonsörer i Googles nätverk. Premier Partner -statusen är ett kvalitetsmärke som garanterar att innehavaren uppfyller stränga krav på kunskap och leverans. Läs mer om partnerprogrammet här och vad som krävs av en byrå för att bli Partner eller Premier Partner. Under åren har vi löpande ökat våra kunders omsättning, deras resultat och annonseringsbudgetar. Under 2022 kommer denna resa att fortsätta och våra kunders annonsering kommer att bli mer och mer effektiv och träffsäker. |
vad innebär det att vara google premier partner 2022
Att vara godkänd för Google Premier Partner innebär att Google har verifierat att vi uppfyller de mycket högt ställda krav som de har satt. Bland annat innebär det att minst 50% av vårt ads-team skall vara fullt certifierade. Våra kunders konton måste ha en optimeringsgrad på minst 70% och vi har högt ställda krav på omsättning i kontona (spend). Dessa krav är satta för att garantera att vi levererar en bra produkt till våra kunder och det är också därför som Google har utsett Add Visits till Google Premier Partner